Nedavno sam dobila el.poštom od najbližih prijatelja, i nastavila dijeliti mladim ljudima koje također smatram prijateljima, oveći dokument naslovljen kao Javna percepcija i odnos prema ulogama muzeja u društvu: izvješće pripremljeno od strane tvrtke Britains Think za Museum Association (ožujak 2013). Dakle, jedna od najpoznatijih europskih muzejskih strukovnih udruga, unatoč brojnim istraživanjima korisnika koja su provedena zadnja tri desetljeća na Otoku, odlučila se na još jedno, i to doista na nacionalnoj razini, a sve kako bi se oblikovalo strateško promišljanje Muzeji 2020: vizija. Vjerujem kako će i vama čitav dokument, ili samo bitan sažetak, ili pak o metodologiji, biti jednako zanimljiv kao i meni (Ah ti usmjereni muzeolozi, umjesto da uživaju u Muzeju u loncu oni čitaju izvješća!).
Najvažnije uloge, više nego li sam očekivala, i dalje se kreću oko zaštite i zbirki i osvještavanja nacionalnog identiteta pomoću njih (zašto ne i jačanja ponosa), ali i oko osiguravanja njihove stalne dostupnosti. U te najviše prioritete pripada i stvaranje ili bolje dijeljenje znanja u muzejima i to svima - kao zabavno obrazovanje za svu djecu i kao saznavanje provjerenih informacija za sve odrasle itd. itd. Eto, na tragu toga i ja dijelim sa svima ovaj link:
(Žarka Vujić)
Nema komentara:
Objavi komentar